هی بچ عزیزم...~

این پست برای توعه! برای تویی که خیلی بچ و عن تشریف داری..و بشدت هم کصافت هستی..ولی همون عن کصافتی که ملقبه به بچ من-
با اینکه هیچوقت به عنوان یه بزرگتر بهم احترام نمیزاری=-= با اینکه همیشه حرصم میدی:") با بابت وقتایی که کیوت میشی و دلم میخواد بزارمت لای نون و گاز بزنمت..یا وقتایی که جدی میشی و من ازت بازم حساب نمیبرم غیر از موقعی که تهدید میکنی بلاکم میکنی._. یا حتی وقتایی که غر میزنی...با وجد همه اینها من خالصانه و صادقانه عاشقتم بچ:>
اشاره نمیکنم به اون کال احمقانه اون سریمون خیلی کم بود بچ:( ولی تقصیر من نیست که زنگ میزنم گوشیتو جواب نمیدی"^"!...که توش مثل خر استرس گرفته بودم..و اشاره نمیکنم به اینکه محو میشی و دلم میخواد از هفت جا پارت کنم..و و و و "^" به هیچکودوم اشاره نمیکنم:")
وجودت برام ارزشمنده...
پس وقتی میگ خوبی یعنی تو یه انسان پرفکتی...پس کم Shitنوش جان کن..من نگران معدتم بخدا~
خیلی خوشحالم که مثل سمج چسبیدم بهت...خیلی خوشحالم که شماره تو گرفتم..خیلی خوشحالم که بعد از اینکه بلاکم کردی از بلاکی دراوردیم xDD خیلی خیلی خوشحالم که تورو کنار خودم دارم...
دلم برای وات و اون گروهای احمقانه مون تنگ شده..
دلم برای حرص خوردن سر استیکرات تنگ شده-
حتی دلم واسه تا نصفه چرت و پرت گوییمون و ترسوندن من تنگ شده">
تک تک چیزایی که به تو مربوط میشه منو خوشحال میکنه..میخواد از حرص دادنم باشه یا حتی وقتایی که ازت خجالت میکشم-
امیدوارم به زودی ببینمت..و تو کوتاه تر شده باشی بچ..18 سانت خدایی اختلاف قد زیادیه عننن"^" لطفا کوتاه شو...من دربرابرت خیلی کوتاهمxDD

 

اره...
همین:>

مراقب خودت باش"^" بای~

+میتونی طبق عادت این پستو پاک کنی بعدا ولی هروقت خواستی قبلش به من اطلاع بده مرسیD: